איזה עובד מתאים לארגון שלך?

אתם רוצים עובדים מוכשרים ומנוסים, אבל לא מנוסים מדי, נכון?

כאלה שבאים עם הידע אבל שאפשר לעצב אותם עדיין לפי הטון והשיטה היחודיים השמורים לארגון וללמד אותם את השיטה שלנו, איך זה מתנהל אצלינו, נכון?

אתם צודקים.

אם יש נכס ייחודי וברור לכל עסק, הוא הגדרת שיטות העבודה שלו. הרבה פעמים, הבידול, הייחוד והמינוף של עסקים, טמון בשיטות העבודה. תראו את מקדונלס שלא המציאו המבורגרים אלא שיטה. ורק בזכותה, הם האימפריה של היום.

ולמה אנחנו מדברים על שיטה?

כי העובדים שאנחנו בלגאסי מציעים לארגונים וחברות הם עובדים פרויקטלים, וככאלה, הם  לא באים לשנות או  לערער  את השיטה שלכם. הם גם לא באים כדי להשתלב בשיטה שלכם. הם מומחים המספקים ידע שאתם צריכים. הם באים כבר מצוידים ומסורים לפתרון הבעיה לשמה נשכרו, בלי אגו (אני יודע יותר טוב/ בעבודה הקודמת שלי היו עושים את זה ככה) ובלי עקומת למידה, כי יש להם ניסיון עתיר ידע.

האם הייתם מנחשים שמדובר בגמלאים?

לגאסי הוא מאגר  גמלאים מומחים לביצוע פרויקטים בחברות. וכגודל הניסיון והידע שלהם, כך גדולות אפשרויות ההתאמה של אותו ידע, לצרכים המורכבים שלכם בארגון


אם אתם זקוקים לידע שאינו בתחום הליבה שלכם, שאלו את עצמכם:

  • האם אתם זקוקים לידע שכבר אינו קיים בארגון? כמו ידע בתכנות בשפות תוכנה שכבר לא מיישמים או לומדים אבל עדיין מחזיקות תוכנות קיימות
  • האם אתם זקוקים לידע המהווה בסיס לפיתוחים שלכם?כמו ידע מקצועי אקדמי או מומחיות  עמוקה ורחבה ששום עובד צעיר לא יכול להביא

הרבה פעמים את הידע הספציפי שלא ניתן למצוא בארגונים, מחזיקים דווקא הגמלאים. אלה שעבדו בשפות תכנות שכבר לא עובדים בהן היום, אבל עדיין מחזיקות רבות מהתוכנות הגדולות במשק. אלה שתכננו מנועי חשמל ויכולים לתרום מנסיונם לכל פיתוח עתידי של חברות טכנולוגיות.


אם אתם זקוקים לתוצאות מהירות, שאלו את עצמכם:

 האם הידע שאתם מחפשים לפרויקט הוא ידע תיאורטי או מעשי?

נכון, כל דבר אפשר לגגל, אבל ידע תיאורטי שלא עמד במבחן היישום, אינו שווה הרבה, כאשר מטרת כל פרויקט היא תמיד אחת- תוצאות ישימות. עובדים שכבר היו שם, עשו את זה,  התחבטו בשאלות והעמידו את הידע התיאורטי שךלהם במהחן התוצאה, שווים עשרות מחונים מכל מדריך תיאורטי שתורידו מהרשת.


אם אתם עומדים לפני מהלך שמעולם לא ניסיתם בעבר שאלו את עצמכם:

 האם אתם יודעים לקראת מה אתם הולכים?

אם העסק שלכם בפני פריצה לשווקים חדשים או מהלך חדש- אתם זקוקים למנטור בעל ניסיון. כזה שכבר היה שם, עשה את זה ויכול לדעת לשאול אל השאלות שאתם אפילו לא יודעים שכדאי  לשאול.

ניסיון הוא הרבה יותר מידע. הוא ידע שעבר תהליכי הטמעה ויישום עד שהוכח בפועל כנכון.


התחברים לחזון של לגאסי?

עשו לנו לייק בפייסבוק.

הפיצו את הבשורה להורים, לסבים ולמנהלים בארגונים שלכם.

 מעסיקים- העלו פרויקטים בלגאסי.

מומחים- שלחו לנו את נסיונכם המקצועי.

אנחנו נדאג לייצר חיבורים חכמים בין מומחים לצרכים של חברות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *